Przepis na udane wydarzenie artystyczne

wydarzenie artystyczne-agencja promocyjna OKOPodaję sprawdzony przepis na udane wydarzenie artystyczne. Dokładnie taka kolejność i proporcje, a  powinno się udać. Ale jak to z przepisami: jeden ma szczęśliwą rękę, a drugi nie… Myślę, że to jednak nie tyle o „rękę” chodzi, ile o determinację i zaangażowanie.

W każdym razie spróbuj:

  1. Ustal dla kogo działasz i jakie Twój odbiorca ma potrzeby;
  2. Wyznacz cel, do którego zmierzasz – o ile realizacja wydarzenia Cię do niego przybliży, co powinno zmienić się w stosunku do stanu obecnego;
  3. Ustal program, który pozwoli Ci ten cel zrealizować;
  4. Poszukaj partnerów, którzy mogą Ci pomóc, a przy okazji zrealizować własne cele. Razem możecie więcej.
  5. Mając pomysł  i dokładnie wiedząc czego chcesz (ale nie wcześniej), masz szansę być przekonującym i zdobyć finansowanie;
  6. Zadbaj o mocną promocję. Najwspanialsze wydarzenie o którym nikt nie wie, nie jest w stanie zmienić niczego w rzeczywistości.
  7. Daj z siebie wszystko realizując projekt. Nie stosuj taryfy ulgowej. Ostatecznie liczą się efekty, a nie dobre chęci;
  8. Nie żałuj czasu na podsumowanie. Ciesz się sukcesami, a z porażek wyciągaj naukę na przyszłość.
  9. Uczciwie odpowiedz sobie na pytanie, na ile zbliżyłeś się do zakładanego celu. Czy efekty Twojej pracy wniosły coś nowego? Ilu nowych ludzi udało Ci się pozyskać?
  10. Jeśli wszystko poszło dobrze, powinieneś rozpocząć nowy cykl, robić to samo od nowa, ale już  na wyższym poziomie: jednym słowem powinieneś działać na zasadzie „śruby”, a nie błędnego  koła.

Powodzenia 🙂